torstai 16. huhtikuuta 2015

Keinumörköä häätämässä

Kokeilen kirjoittaa ekaa kertaa kännykän Blogger-sovelluksella, saa nähdä onnistuuko..
Käytiin Saaran kanssa taas vierasta keinua testaamassa eilen, tällä kertaa Riihimäellä Naurava Koira-areenalla. Treenit oli tosi huiput kaikinpuolin ja kyllä se mörkö taitaa ihan mun omassa päässä olla. Kun ohjasin rennosti, ei ollut mitään ongelmaa. Kun ohjasin epävarmasti ja muutin rytmiä juuri ennen keinua, tuli Saarakin epävarmaksi. Näin mä varmaan olen kisoissa toiminut, koska olen alkanut jännittää keinua. Eli, nyt vaan täytyy saada pääkoppa sen osalta kuntoon.

Saara oli treeneissä tosi mainio, kävi kuumana ja irtosi, olipa kiva treenata sen kanssa. Kuulemma vastakäännökset mun kannattaa Saaran kanssa unohtaa, koska se kääntyy ja tulee hyvin ohjauksiin ilmankin. Olenkin niitä nyt alkanut tietoisesti vältellä myös Rytin kanssa.

Halli oli myös kaikinpuolin mukava - siisti ja valoisa, alusta tuntui pitävältä ja hyvältä jalkojen alla. Radassa oli haastetta ja kouluttaja Lotta Vuorela kannustava ja asiantunteva. Siinä siis yksi vaihtoehto pk-seudun koirakouluille, meiltäkin ajoi vaan 30 minuuttia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti