keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Hyvä treeni, parempi mieli :)

Tänään olin Tuulia Liuhdon treeneissä Saaran kanssa ja Ryti oli turistina paikallaoloa treenaamassa.

Kyllä vaan, pakko hieman hehkuttaa!

... Ensin itseäni, vitsi mun jalat toimi mainiosti. Ei kiristäny, puristanu, kuristanu, eikä sattunu mihinkään. Mä vaan menin. No okei, unohdin radan (32 estettä)  joku sata kertaa, mut ei se mitään. Viikon "lepo" siis saanut jotain ilmeisesti aikaan. Ja hei, mä en oo ikinä tehnyt (ainakaan tietoisesti) jaakotuksia, mutta tällä viikolla jopa kahtena peräkkäisenä päivänä! God damn!

...Saara oli taas mainio, vaikka vähän esitti läkähtynyttä. Alun "tuuppaus" (sivuirtoaminen) oli ihan huippu, vaikka ei olla sellaista ikinä treenattu. Hitto et on muuten paljon asioita aksassa, mitä ei olla ikinä treenattu.. No onneksi Saara on vasta vähän yli 2v. ja kai mullakin pari vuotta vielä on ohjaajanuraa edessä. ;) Mä huomasin myös, että Saara kestää jo pienen edistämisen kepeillä, eikä jätä vikaa väliä pujottelematta. Joten jospa sille uskaltais kisoissa antaa vähän tilaakin. ;) On mulla kyllä kiva ja hyvä kisakaveri. <3

 Saarukka aloitti  puomin pysäytyskontaktin harjoittelun sillä punaisella pikkukontaktihökötyksellä, mikä onkaan.. Päätin, että käsky on "koske", koska se on kivempi sanoa kuin "ota".. Jotenkin pehmeämpi sana. :) Oikein hyvin sujui eka treeni targetilla ja hihnassa. Kävisköhän sitä vielä perjantaina ihan oikealla puomilla kokeilemassa, ehkä. Ja mitähän sitä sitten lauantain kisoissa yrittäis siihen? :D


... Ryti aka Herra Rytsölä. Kulmakunnan kauhu. Ensin paikallaoloa (kentän ulkopuolella) kentästä pois päin (siis yhden hypyn kanssa). Ei meinannut taas tulla muuta kuin sanomista. Sitten ajattelin kokeilla, miten se menisi toiseen suuntaan eli kentälle päin. Ja herramunjee, sehän toimi paremmin! Saatiin muutama tosi hyvä toisto tehtyä, mä ehdin _reilusti_ hypyn toiselle puolelle ja se on jo hyvin. :D Ja nyt ruvettiin treenaamaan sitä, että se istuu tuohon jalkojen väliin. Apuna oli pekonisuikaleita, maistuis varmaan sullekin! Sitten kontaktihökötyksellä pari otatusta ja keinun paukuttelua. Siinä se. :)

Aamulla en taas jaksanut mitään ja lenkki jäi, mutta päivästä tuli kuitenkin ihan kiva. :)

Laatuaikaa Leppiksen kanssa puistossa :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti